شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
برگزاری جایزه ادبی «آفتاب» پس از وقفه‌ای 10 ساله

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار با اعلام خبر برگزاری «جایزه ادبی آفتاب» پس از 10 سال توقف، از ارسال 150 اثر از استان‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره منطقه‌ای داستان‌های کوتاه در گرمسار خبر داد.

نعمت‌الله قنبری نیکدل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، گفت: «جایزه ادبی آفتاب» جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه است که با موضوع آزاد و به محوریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جایزه ادبی آفتاب پس از 10 سال توقف دوباره برگزار می‌شود، افزود: تاکنون ۱۵۰ اثر از استان‌های کشور به دبیرخانه ارسال شده و برگزارکنندگان آن در تلاش هستند تحرکات و موج جدیدی برای دریافت بیشتر آثار آغاز نمایند.

نیکدل با بیان اینکه بیشترین آثار از استان‌های مازندران، تهران و خراسان شمالی تاکنون دریافت شده است، یادآور شد: این جشنواره به صورت منطقه‌ای و با مشارکت استان‌های سمنان، تهران، خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، یزد، گلستان، مازندران، قم و البرز برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان مهلت ارسال آثار به این جائزه ادبی را دهم بهمن اعلام کرد و گفت: اختتامیه جشنواره منطقه‌ای داستان‌های کوتاه اسفندماه امسال به میزبانی گرمسار برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند آثار خود را به شماره تلفن 09388626161 در فضای مجازی و یا آدرس garmsar.ahleghalam.festival@gmail.com ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها