سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
سه کتاب موضوعی دفاع مقدس در هفته بسیج در زنجان رونمایی می‌شوند

سه کتاب در حوزه دفاع مقدس با عناوین «خط خون»، «بَئ» و «راز زندگی بقا» در هفته بسیج در زنجان رونمایی می‌شوند.

ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، با اشاره به تلاش بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی گفت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امیدآفرینی با ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تمرکز بر ابتکارات و خلاقیت و معرفی سبک زندگی اسلامی ایرانی از رویکردهای هفته بسیج در سال جاری است، اضافه کرد: در همین راستا برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب مسابقات کتابخوانی، افتتاح فروشگاه مجازی کتاب‌های ویژه دفاع مقدس، برگزاری مسابقه گام دوم انقلاب و وصیتنامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای این هفته محرومیت‌زدایی فرهنگی است، افزود: در همین راستا امسال همزمان با هفته بسیج 5000 بسته کتاب درسی، نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر شامل کیف، خودکار، دفتر، مداد و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

طهماسبی گفت: دو ماه قبل همزمان با بازگشایی مدارس نیز 1100 بسته لوازم‌التحریر توسط نیروهای بسیجی بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی توزیع شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه از رونمایی سه کتاب موضوعی دفاع مقدس در زنجان همزمان با هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: کتاب «خط خون»، «بَئ» و «راز زندگی بقا» سه کتاب موضوعی دفاع مقدس است که رشادت‌های رزمندگان زنجانی را به تصویر کشیده است و در هفته بسیج رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: کتاب خط خون به نویسندگی مریم بیگدلی و روایت‌گری امیر جم، اتفاقات شب‌ عملیات کربلای 8 و نبرد گردان علی اصغر (ع) در خط شلمچه را به تصویر کشیده است.

طهماسبی گفت: همچنین کتاب «بَئ» نیز که برگرفته از کلمه فارسی داماد است، توسط فاطمه شکوری نوشته شده و زندگی شهید حسین صادقی را روایت کرده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: کتاب «راز زندگی بقاء» نیز توسط مسعود بابازاده نویسندگی شده و زندگی شهید بقا ثمین‌تاب را روایت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها