سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
اهدا 1800 جلد کتاب به کادر پزشکی و درمانی بیمارستان‌های قم

به‌همت نشر معارف قم و با همکاری جمعی از ناشران این استان، تعداد 1800 جلد کتاب به کادر پزشکی و درمانی بیمارستان‌های قم و گروه‌های جهادی فعال در غسال‌خانه بهشت معصومه اهدا شد.

مرتضی اخوی مدیر روابط عمومی نشر معارف قم با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به تلاش مجدانه کادر پزشکی و درمانی این استان برای مهار بیماری کرونا، گفت: با هدف تشکر و قدردانی از کادر پزشکی و درمانی بیمارستان‌های قم که این روزها زحمت و تلاش مضاعفی برای ریشه کن کردن این ویروس انجام می‌دهند، بسته‌های فرهنگی کتاب به این عزیزان اهدا شد.
 
اخوی اضافه کرد: بر این اساس، از طریق دوستانِ مرتبط با بیمارستان‌های سطح شهر ۱۸۰۰ جلد کتاب به کادر پزشکی و درمانی تقدیم شد و از زحمات آن‌ها تقدیر به عمل آمد.
 
مدیر روابط عمومی نشر معارف قم یادآور شد: در این امر خیر و خداپسندانه دفتر نشر معارف، شرکت پاتوق کتاب، موسسه انتشارات شهید کاظمی، نشر جمال، نشر قبسات و خیرین ما را همیاری کردند.
 
وی به بیمارستان‌های یاد شده اشاره کرد و افزود: این هدایا به بیمارستان‌های شهید بهشتی،کامکار و فرقانی ارسال شد و علاوه بر بیمارستان‌ها، بخشی از این هدایا به گروه‌های جهادی فعال در غسال‌خانه بهشت معصومه قم اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها