دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
تداوم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی سمنان تا ۲۲ فروردین‌ماه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان از ادامه تعطیلی کتابخانه‌های عمومی استان همراه با سایر کتابخانه‌های کشور تا تاریخ 22 فروردین خبر داد.

حسین شاکری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان در این باره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری‌زا، کتابخانه‌های عمومی سراسر استان سمنان تا ۲۲ فروردین‌ماه تعطیل اعلام شد.

وی ادامه داد: از سوم اسفند تاکنون و در پنج مرحله با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز تعطیل شده‌اند.

شاکری گفت: بر همین اساس بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی و با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با نظارت نمایندگانی از نهاد کتابخانه‌های عمومی، روند ضدعفونی کردن کتابخانه‌های عمومی استان آغاز شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح در زمان مقتضی کتابخانه‌های عمومی خدمت رسانی به مردم را از سر بگیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان تصریح کرد: ادامه فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان پس از 22 فروردین‌ماه منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعلیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است که در زمان مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها