یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
شعبه رایزن چشمه تعطیل شد/ کیائیان: شعبه جایگزین نداریم

مدیر دفتر نشر «نشرچشمه» با اشاره به انتقال اسباب کتاب‌فروشی رایزن به سایر کتاب‌فروشی‌های این نشر گفت: هنوز تصمیمی مبنی بر انتخاب محل جدید به جای خانه فرهنگ رایزن اتخاذ نشده است.

بهرنگ کیائیان، مدیر دفتر نشر «نشرچشمه» در گفت‌وگو  با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ‌(ایبنا) درباره توقف فعالیت خانه فرهنگ رایزن بیان کرد: با توجه به پایان مهلت قرار‌داد و همچنین برآورده نشدن انتظار مجموعه چشمه از فعالیت این کتاب‌فروشی، تصمیم به تعطیلی این شعبه گرفته شد.

وی با بیان این مطلب که هنوز تصمیمی مبنی بر انتخاب محل جدید به جای خانه فرهنگ رایزن اتخاذ نشده است، ادامه داد: در روزهای گذشته و مطابق با اعلامی که کردیم، کتاب‌های خانه فرهنگ رایزن با 30 درصد تخفیف عرضه شد و با اتمام زمان تخفیف که جمعه 21 تیرماه بود، در حال تخلیه اسباب  این کتاب‌فروشی هستیم.

کیائیان گفت: هنوز تصمیمی مبنی بر انتخاب محل جدید به جای خانه فرهنگ رایزن اتخاذ نشده است و کتاب‌های موجود به سایر کتاب‌فروشی‌ها نشر چشمه انتقال پیدا می‌کنند.        

کتاب‌فروشی «خانه فرهنگ رایزن» یکی از فروشگاه‌های نشر چشمه بعد از یک‌سال فعالیت تعطیل شد. این کتاب‌فروشی در منطقه نیاوران افتتاح شده بود. کتابفروشی رایزن، ‎ششمین شعبه‌ کتاب‌فروشی نشر چشمه، 16 شهریور به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده بود. این‌کتابفروشی با فضای 400 متر مربع در خیابان نیاوران، میدان یاسر به سمت دزاشیب خیابان گل‌سنگ واقع شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها