پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
عرضه 200 کتاب صوتی از سوی «نوار» در نمایشگاه کتاب

بیش از 200 عنوان کتاب صوتی توسط شرکت نوار در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است، این کتاب‌ها در موضوعات مختلف ادبیات، روان‌شناسی و کودک و نوجوان طبقه‌بندی شده است.

حمیدرضا شربتیان؛ مدیرعامل و موسس شرکت نوار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: نوار با همکاری ناشران و گوینده‌های حرفه‌ای با حفظ حقوق مولفان و مترجمان فعالیت‌های حرفه‌ای خود را در عرصه تولید کتاب دنبال می‌کند.
 
وی ادامه داد: این مجموعه با بیش از 100 ناشر مختلف همکاری دارد و جدیدترین کتاب‌های بازار را در قالب صوتی بر روی سایت اینترنتی و اپلیکیشن نوار قرار می‌دهد تا مخاطبان از آن استفاده کنند.
 
شربتیان با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500 عنوان کتاب در سایت و اپلیکیشن نوار بارگذاری شده است، گفت: این روزها به واسطه فناوری، ابعاد زندگی دستخوش تغییرات بسیاری شده است و کتاب صوتی از محصولات جهان مدرن است که لذت یک محتوای ارزشمند را به خواننده منتقل می‌کند.
 
وی تاکید کرد: زندگی شلوغ باعث شده تا وقت خالی برای کتاب خواندن نداشته باشیم و نوار راه‌حلی برای زندگی شلوغ امروزی است تا کتاب‌ها را شنیدنی و جذاب کند، به گونه‌ای که بتوانیم همیشه و همه جا با گوش دادن به کتاب‌های صوتی، یاد بگیریم  و از وقت خود بهترین استفاده را ببریم.
 
مدیر موسسه نوار با اشاره به ویژگی‌ کتاب‌‌صوتی‌های این مجمموعه، عنوان کرد: نوار اولین اپلیکیشن قانونی ارائه کتاب‌های صوتی و راه‌حلی برای زندگی شلوغ و مدرن امروزی است که به مخاطب اجازه می‌دهد همزمان با انجام کارهی دیگر از شنیدن کتاب لذت ببرد.
 
وی با بیان اینکه نوار بر روی سیستم‌ عامل‌های اندروید و ios در دسترس است، تاکید کرد: در نوار دسته‌های مختلفی از کتاب‌های صوتی از جمله داستان کوتاه، رمان، شعر، تاریخ، فلسفه، مدیریت و موفقیت، روان‌شناسی، کودک و نوجوان و .. قرار دارد و پس از یکبار خرید می‌توان همیشه از کتابخانه نوار استفاده کرد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها