یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
ارجمند: استقبال از نمایشگاه کتاب سال 95 ناشران را شگفت‌زده کرد/ ناشران منتخب برای ادامه فعالیت انرژی بیشتری می‌گیرند

محسن ارجمند،‌ مدیرمسئول انتشارات دانشگاهی «کتاب ارجمند» ضمن اشاره به معیار‌های انتخاب غرفه برتر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: حضور بازدیدکنندگان از نخستین روزهای آغاز به کار بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ناشران را شگفت‌زده کرد.

محسن ارجمند،‌ مدیرمسئول انتشارات دانشگاهی «کتاب ارجمند» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره دلیل معرفی غرفه این نشر به‌عنوان برگزیده اظهار کرد: چیدمان و تزئین غرفه، پوشش متحد‌الشکل غرفه‌داران و میزبانی شایسته آن‌ها از دانشجویان و بازدیدکنندگان از غرفه انتشارات «کتاب ارجمند» از جمله معیار‌های انتخاب غرفه برتر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.
              
 وی با اشاره به جابه‌جایی مکان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران افزود: بعد از اعلام قطعی و رسمی مبنی بر برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مجموعه نمایشگاهی «شهرآفتاب» این جابه‌جایی را مثبت ارزیابی کردم؛ این در حالی ‌است که بسیاری از ناشران به این اتفاق با دیده تردید نگاه می‌کردند. ریزش احتمالی بازدیدکننده یکی از دلایل نگاه منفی به این جابه‌جایی بود.
        
ارجمند درباره حضور مردم در «شهرآفتاب» ادامه داد: مردم در طول برگزاری نمایشگاه حتی در آخرین روز از بزرگترین رویداد فرهنگی به شایستگی استقبال کردند. حضور بازدیدکنندگان از نخستین روزهای آغاز به کار بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ناشران را شگفت‌زده کرد.     
 
وی در تشریح تاثیر انتخاب غرفه برتر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: به‌طور قطع انتخاب و معرفی غرفه برتر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انرژی ناشران منتخب را برای ادامه فعالیت در حوزه نشر افزایش می‌دهد.     
 این فعال حوزه نشر دانشگاهی درباره آبگرفتگی در بخش ناشران دانشگاهی افزود: آبگرفتگی در تعدادی از غرفه‌های ناشران دانشگاهی آسیب جزئی وارد کرد. وقوع اتفاقاتی از این دست با توجه به نخستین سال برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران طبیعی است.              
 
وی گفت: انتشارات «کتاب ارجمند» در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 170 عنوان چاپ نخست و 70 عنوان تجدید چاپ میزبان دانشجویان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها