چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
مصوبات پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران تشریح شد

محمود آموزگار، سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نشستی با خبرنگاران، به تشریح مصوبات پنجمین جلسه این شورا پرداخت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشست محمود آموزگار، سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با خبرنگاران امروز (15 بهمن‌ماه) در سالن جلسات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران برگزار شد.
 
آموزگار در این جلسه با بیان این‌که بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امروز پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد. همچنین در جلسه قبل، مدیران کمیته‌های مختلف نمایشگاه تعیین شدند.
 
وی با بیان این‌که ثبت‌نام از ناشران داخلی و خارجی، هفته آینده آغاز خواهد شد، گفت: بخشی از ناشران خارجی به دلیل این‌که مقررات حضور در نمایشگاه کتاب تهران، در نمایشگاه کتاب فرانکفورت منتشر شد، زودتر برای ثبت‌نام اقدام کردند.
 
سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: در پنجمین جلسه این شورا مقرر شد تا برنامه‌های مختلفی که در ایام برپایی نمایشگاه در محوطه بیرونی مصلا یا در برخی جلسات اجرا می‌شوند، زیر نظر یک کمیته تجمیع شوند تا برنامه‌ریزی‌های جدی برای استفاده بهینه از این برنامه‌ها و نشست ها صورت بگیرد.
 
وی در ادامه سخنانش گفت: امسال در نمایشگاه کتاب تهران سمیناری با حضور بخش کپی‌رایت اتحادیه ناشران و کتابفروشان آلمان برگزار خواهد شد. کارشناسان در این سمینار درباره قرارداد تألیف در حوزه کاغذی و ایبوک بحث و گفت‌وگو خواهند کرد. این نشست 21 اردیبهشت‌ماه (10 مِی) برپا می‌شود.
 
آموزگار عنوان کرد: همچنین در پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چنین مقرر شد همه برنامه‌‌هایی که سایر اُرگان‌ها و دستگاه‌ها اجرا خواهند کرد، تجمیع و زیر نظر یک کمیته عملیاتی شوند.
 
وی در پایان نخستین بخش سخنان خود، از برگزاری اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روز یکشنبه (12 بهمن‌ماه) خبر داد.

ادامه این جلسه به پرسش و پاسخ میان محمود آموزگار و خبرنگاران اختصاص یافت که مشروح آن به زودی از ایبنا منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها