سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
گالیانا: ایبنا می‌تواند به بیشتر شناخته شدن کتابم در جهان کمک کند

مانوئل گالیانا، اندیشمند اسپانیایی و نویسنده کتاب «لابی صهیونیستی در اسپانیا»، که برای رونمایی آن در ایران به سر می‌برد، در حاشیه بازدیدش از خبرگزاری کتاب ایران از اینکه توانسته از نزدیک با ساختار و فعالیت‌های این آژانس خبری آشنا شود اظهار خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گالیانا در بازدید از خبرگزاری کتاب گفت: امیدوارم ایبنا بتواند به هر چه بیشتر شناخته شدن کتابم در جهان کمک کند.

کتاب «لابی صهیونیستی در اسپانیا»، با ترجمه رسول گودرزی و با نظارت و مقدمه‌نویسی غلامرضا منتظمی از سوی انتشارات خرسندی منتشر شد.

گالیانا در بازدید از بخش بین‌الملل و در پاسخ به سوال مترجم بخش اسپانیایی در مورد اینکه آیا قصد منتشر کردن کتابش به زبان دیگری را دارد اظهار داشت: کتاب «لابی صهیونیستی در اسپانیا» نخست به زبان اسپانیایی در اسپانیا منتشر شد و اکنون نسخه فارسی آن در ایران عرضه شده است. به عنوان قدم بعدی و در صورت دریافت حمایت‌های لازم از سوی نهادها یا ناشران قصد دارم کتابم را در کشورهای اسپانیایی زبان نیز عرضه کنم. 

وی اظهار امیدواری کرد ایبنا بتواند در هر چه بیشتر شناخته شدن کتابش در جهان سهمی داشته باشد و گفت: ایبنا می تواند چکیده کتابم را در اختیار دیگر آژانس‌های خبری بین المللی قرار دهد. این امر از دو نظر حائر اهمیت است: نخست آنکه به این ترتیب در اسپانیا هم اطلاعات گسترده‌تری در مورد کتابم در اختیار خواهد بود و خوانندگان بیشتری آن را خواهند شناخت. این امر می تواند در افزایش فروش نسخه های این کتاب نیز موثر واقع شود. 

وی در همین راستا اضافه کرد چنین اقدامی از سوی دیگر باعث خواهد شد کتابش در کشورهای آمریکای لاتین نیز دیده و شناخته شود و به این ترتیب اشتیاق خوانندگان در کشورهای اسپانیایی زبان برای در اختیار داشتن این اثر بالاتر خواهد بود. 

مانوئل گالیانا، پژوهشگر و نوسنده اسپانیایی که به منظور شرکت در مراسم رونمایی کتابش به ایران سفر کرده، امروز، سه شنبه (یکم بهمن ماه)، از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دیدن کرد و از نزدیک با ساختار و فعالیت‌های این آژانس خبری آشنا شد. 

خبرگزاری كتاب ایران، به عنوان نخستین و تنها خبرگزاری تخصصی كتاب، فعالیت خود را به طور رسمی از 24 آبان‌ماه 1385 آغاز كرد. اخبار این خبرگزاری شامل خبرهای داخلی و خارجی است و با موضوع‌های ادب و هنر، چاپ و نشر، اجتماعی و سیاسی، تاریخ و جغرافیا، دین و اندیشه، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دانش و فن‌آوری، کودک و نوجوان منتشر می‌شود. در حال حاضر مطالب این خبرگزاری به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، اسپانیایی و ترکی‌ استانبولی منتشر می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها