دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۹
«خواب‌های یک دیوانه» کتاب می‌شود

نخستین دفتر شعر محرم نجف‌پور با عنوان «خواب‌های یک دیوانه» تاحدود یک ماه دیگر توسط انتشارات آوای‌کلار منتشر می‌شود. اشعار این مجموعه دغدغه‌های شخصی و دل‌مشغولی‌های شاعر را دربرمی‌گیرند./

نجف‌پور به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: نخستین دفتر شعرم با عنوان «خواب‌های یک دیوانه» به زودی توسط انتشارات آوای کلار به بازار نشر می‌آید. همچنین دفتر دیگری را برای چاپ به همین انتشارات سپرده‌ام که سال آینده منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه شعر «خواب‌های یک دیوانه» دربرگیرنده 80 قطعه شعر کوتاه و نیمه بلند سپید است که در 96 صفحه منتشر می‌شود.

نجف‌پور درباره موضوع اشعارش توضیح داد: اغلب این اشعار درباره زندگی و دغدغه‌های شخصی من سروده شده‌اند و دل‌مشغولی‌هایم ‌را بیان می‌کنند. شعرهای این دفتر طی سال‌های 1377 تا 1388 سروده شده‌اند.

وی حدود 10 سال است که به صورت جدی در عرصه شعر فعالیت می‌کند و برای برقراری ارتباط بیش‌تر با مخاطب این حوزه تصمیم به انتشار اشعارش گرفته است.

این شاعر در پایان به دومین دفتر شعرش اشاره و تصریح کرد: دومین دفتر شعرم با عنوان «ناپلئون در آکواریوم» نیز دربرگیرنده 70 قطعه شعر است. اشعار این مجموعه براساس رویکرد و نگاه جدیدی هم در حوزه اندیشه و هم در حوزه تکنیک شکل گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط