چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۲
شفاعی، پنجمین مجموعه شعرش را منتشر می‌کند

آرش شفاعی چاپ گزیده‌ای از مجموعه غزل‌هایش را در دفتری با عنوان «شهریوری تو» در دست انجام دارد.\

شفاعی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره این مجموعه غزل گفت: دفتر شعر «شهریوری تو» برگزیده‌ای از غزل‌های من از سال 1373 تا 1389 است. حدود 30 غزل را برای انتشار در این مجموعه در نظر گرفته‌ام.

وی با تاکید بر این موضوع که اعتقاد چندانی به تقسیم‌بندی‌ غزل در حوزه کلاسیک و مدرن ندارد اظهار داشت: برخی از غزل‌های این مجموعه از زبانی کلاسیک و برخی دیگر از زبان غزل امروز برخوردارند. همچنین غزل‌های این مجموعه از نظر موضوعی نیز تقسیم‌بندی نشده‌اند.

این شاعر ادامه داد: این غزل‌ها براساس تاریخ سرایش آن‌ها در کتاب گنجانده شده‌ است و اغلب پیرامون موضوعات اجتماعی، عاطفی و یا دغدغه‌های شخصی سروده شده‌اند.

عنوان این دفتر برگرفته از عنوان یکی از غزل‌های این مجموعه است. صحبت‌های مقدماتی چاپ این مجموعه شعر صورت گرفته اما هنوز ناشر آن نهایی نشده است.

آرش شفاعی متولد 1354 در مشهد و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق است. «تا فراسوی رفتن» عنوان نخستین مجموعه شعر او با مضمون دفاع مقدس است كه در سال 83 منتشر شد.

«تهران شبیه هر شب دیگر سیاه بود»، «تکه‌های سرب در دهانم» و «جمعه خیابان ولی‌عصر» عنوان مجموعه شعرهای منتشر شده شفاعی هستند. همچنین به تازگی کتاب «سنگ در سرزمین آیینه‌ها» مجموعه‌ای از نثرهای شاعرانه شفاعی از خاطرات سفر حج توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط