شنبه ۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴
مسابقه كتابخواني «كليدهاي وسعت رزق» در مناطق 6 و 12 شهرداري تهران

مسابقه كتابخواني «كليدهاي وسعت رزق» به همراه نشست ادبي «شکر خندی بر زشت و زیبای بازار» با رويكرد كسب روزي حلال، در مناطق 6 و 12 شهرداري تهران به اجرا درمي‌آيد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري مناطق شش و دوازده، برنامه روزي حلال در منطقه شش شهرداري تهران به همت مديريت فرهنگي هنري منطقه 6 با هدف ارتقاي سطح كيفي كتابخواني و مطالعه كسبه به صورت مسابقه با عنوان «كليدهاي وسعت رزق» اجرا مي‌شود و نشست ادبی «خنده بازار» در خانه فرهنگ «دردار» از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه 12 با هدف زنده نگه‌داشتن فرهنگ کسب رزق و روزی حلال در بین شهروندان بر پا خواهد شد.

مسابقه كتابخواني «كليدهاي وسعت رزق» ترويج فرهنگ تاثيرپذيري لقمه حلال در زندگي و كسب و كار را محور سوالات خود قرار مي‌دهد. كتاب اين مسابقه توسط كتابخانه شهيد جهان‌آرا به همراه پرسش‌نامه ميان كسبه توزيع مي‌شود.
 
علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اين برنامه مي‌توانند با شماره 88719916 تماس بگيرند. 

در برنامه خنده بازار نيز که با هدف حفظ و صیانت از فرهنگ کسب رزق و روزی حلال برگزار مي‌شود، «سعید بیابانکی» شاعر طنزپرداز به همراه برخي از شاعران جوان به قرائت اشعار و نقد آثار ادبی مي‌پردازد.

جلسات نشست ادبي  طنز نيز هر هفته با حضور شاعران جوان در كنار پیشکسوتان شعر و ادب فارسی با قرائت آثار ادبی كه رويكرد طنزگونه با موضوع «کسب رزق و روزی حلال» دارند، برگزار مي‌شوند.

علاقه‌مندان براي حضور در این جلسات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روز یکشنبه، 10 مرداد ماه، از ساعت 30/15 تا 18 به خیابان ری، خیابان دردار شرقی(شهید بهرام موسوی)، کوچه اعتماد، خانه فرهنگ دردار مراجعه كنند يا با شماره 33138089 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط