شنبه ۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۵
جشنواره شعر «گل‌افشانی به پای موعود(عج)» برگزار می‌شود

جشنواره شعر «گل‌افشانی به پای موعود(عج)» در دو بخش آزاد و موعود(عج) پنج‌شنبه(2 اردیبهشت) سال آینده همزمان با سال‌روز میلاد حضرت زینب کبری(س) و بزرگداشت سعدی برگزار می‌شود. آثار راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره در کتابی با همین عنوان توسط انشتارات سوره مهر منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری، این جشنواره با همکاری حوزه هنری، وزارت آموزش و پرورش، معاونت اجتماعی ـ فرهنگی شهرداری منطقه 2 تهران و دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه موعود(عج)، در دو بخش «آزاد» و «موعود(عج)»، پنجشنبه( 2 اردیبهشت) سال آینده، با تقدیر از 30 شاعر برتر برگزار می‌شود.

در بخش شعرهای آیینی، موعود(عج) و انتظار، ائمه اطهار(ع) و سجده‌گاه عشق، زینب(س) پیامبر کرب و بلا و مادر از جمله موضوع‌های جشنواره است.

این جشنواره ویژه دانش‌آموزان سوم راهنمایی، مقاطع دبیرستان و پیش دانشگاهی تهران است و شاعران در قالب‌های کلاسیک و نو می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره را در کتابی با همین عنوان از سوی انتشارات «سوره مهر» منتشر می‌کند.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هشتم فروردین 1389 است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

دبیرخانه جشنواره در ایام نوروز نیز فعال است. براساس فراخوان این جشنواره، اشعار باید روی یک طرف برگه A4 و تایپ شده ارسال شود و نوشتن نام و نام خانوادگی دانش‌آموز، نام موسسه آموزشی و همچنین حداقل یک شماره تلفن از شاعر الزامی است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در تهران ـ بزرگراه جلال آل احمد ـ نرسیده به اشرفی اصفهانی ـ بلوار شایق ـ گلستان 7 ـ دبیرستان موعود ارسال کنند و یا با شماره تلفن 44218222 تماس بگیرند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره، به نشانی www.gol-afshani.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط