جمعه ۲۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۷
ترویج مطالعه به وسیله کتاب‌‌های گویا

مدیر انتشارات کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان که انتشاراتش از هفته آینده عرضه کتاب‌های گویا را آغاز می‌کند، گفت که این کتاب‌ها زمینه مطالعه را برای افرادی که فرصت مطالعه کتاب‌های چاپی را ندارند فراهم می‌کند._

حمیدرضا شاه‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: برخی از اقشار مردم به دلیل مشغله‌های طول روز فرصت مطالعه ندارند و از طرفی نابینایان نیز نمی‌توانند کتا‌های انسان‌های معمولی را مطالعه کنند.

وی تصریح کرد: کتاب‌های گویا سبب می‌شود این اقشار در هر لحظه از روز حتی زمانی که مشغول کار دیگری هستند کتاب‌های گویا را گوش دهند.

مدیر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد: کانون اعتقاد دارد گروه‌های خاص از این کتاب‌ها استقبال خواهند کرد و قطعا روند عرضه این نوع کتاب‌های صوتی را ادامه می‌دهد.

به گفته‌ شاه‌آبادی ۴۰ حدیث امام خمینی(ره)،کوچه صمصام و چهار کتاب از احمدرضا احمدی نخستین کتاب‌های گویا کانون هفته آینده به بازار می‌آیند.

«شب روز اول و صبح روز هفتم»، «سه گلدان»، «رنگين‌‌كماني كه هميشه رخ نمي‌داد» و «همه آن واژه‌هاي كاغذي» عنوان چهار كتاب احمدرضا احمدي است كه با صداي خود آنها را خوانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها