چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
حضور انتشارات قدیانی با 500 عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی قرآن

مدیر انتشارات قدیانی با اشاره به حضور 500 عنوان کتاب از این انتشارات در نمایشگاه مجازی قرآن کریم، به معرفی برخی از مهم ترین آثار ارائه شده پرداخت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، نادر قدیانی، مدیر انتشارات قدیانی با اشاره به اینکه این انتشارات در نمایشگاه قرآن بیش از 500 عنوان کتاب ارائه داده است، گفت: عمده فعالیت انتشارات قدیانی در زمینه کودکان است و کتاب‌هایی که در نمایشگاه حضور دارد نیز در همین بخش است.
 
وی در ادامه به دو اثر که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است اشاره کرد و افزود: یکی از موارد منتشر شده انتشارات قدیانی مجموعه کتاب‌هایی در مورد ائمه اطهار(ع) است که هرکدام از این کتاب‌ها با نام مبارک یکی از ائمه(ع) و 10 قصه از آن امام نامگذاری شده است، به‌عنوان مثال یکی از این کتاب‌ها 10 قصه از امام حسن(ع) نام دارد. بنابراین کودکان و خانواده‌ها می‌توانند هر کدام از این کتاب‌ها را که احساس می‌کنند مورد نیازشان است با عنوان همان امام جستجو کنند تا در سبد خرید آنها قرار گیرد. این کتاب‌ها دارای تصویرگری مجزا و ویژه است.
 
قدیانی تصریح کرد: مجموعه دیگری که در نمایشگاه امسال عرضه شده است، مجموعه «قصه های پیامبران» نوشته «علی موسوی گرمارودی» است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها