چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
پیشنهاد استفاده از کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان مراکز اخذ رای

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به استانداری پیشنهاد کرد از ظرفیت تعدادی از کتابخانه‌های عمومی استان به‌عنوان مرکز اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی از پیشنهاد این ادراه کل به استانداری خراسان رضوی مبنی بر استفاده از تعدادی از کتابخانه‌های عمومی استان به‌عنوان مرکز رای‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

سبزیان گفت: کتابخانه‌های عمومی یکی از مراکز عمومی و شناخته شده در سطح شهرها و روستاها و مرکز حضور عموم مردم هستند و از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی می‌توان استفاده بیشتری کرد.

وی ادامه داد: در بسیاری از روستاها و بخش‌ها و مناطق مختلف استان کتابخانه‌های عمومی تنها مرکز فرهنگی منطقه محسوب می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از آمادگی این اداره‌کل برای پذیرایی از مردم جهت اخذ رای آنان در 28 خردادماه در کتابخانه‌های عمومی منتخب استان در صورت تایید در مراجع ذی‌صلاح خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها