شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
ورود «کتاب موتوری» به شهر‌های نارنجی خراسان رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از اجرای طرح «کتاب موتوری» در شهرستان‌های این استان که از نظر کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی حجت الاسلام علی‌اکبر سبزیان با اشاره به رنگ‌بندی جدید شهرستانهای استان از 13 فرودین سال جاری، نحوه ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی استان در سال جاری را با توجه به وضعیت شهرستان‌های آن به لحاظ رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا تشریح کرد.
 
وی به شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، مشهد و بینالود که در وضعیت نارنجی قرار دارند اشاره و افزود: ارائه خدمات کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان‌ها به صورت غیرحضوری و درخواست و امانت کتاب از طریق طرح «کتاب موتوری» انجام می‌شود.
 
حجت الاسلام سبزیان زمان سفارش کتاب در این طرح را از ساعت 8 تا 12 ظهر عنوان کرد و ادامه داد: مدت مجاز امانت کتاب 14 الی 30 روز است و تاخیر در بازگشت کتاب مشمول جریمه نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: در این طرح علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به سایت سامان www.samanpl.ir  نهاد کتابخانه‌های عمومی و جستجوی کتاب مورد نظر خود در کتابخانه دارای عضویت، کتاب را سفارش و کتاب را درب منزل خود تحویل بگیرند.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ارائه خدمات در کتابخانه‌های  سایر شهرستان‌های استان را از ساعت 7:30 الی 20 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 صبح الی 13:30 عنوان کرد.
 
حجت الاسلام سبزیان یادآور شد: هرگونه تغییر در رنگ‌بندی شهرستان‌های استان و تغییر نحوه ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی هر شهرستان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها