سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پاکبان کتاب‌خوان تقدیر کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از محمدرضا آقایی پاکبان کتاب‌خوان ساکن شهرستان تربت حیدریه در استان خراسان رضوی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی ، روز گذشته در جلسه‌ایی جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از محمدرضا آقایی پاکبان عاشق کتاب و سینمای تربت حیدریه به خاطر ایفای نقش اجتماعی در ترویج و توسعه فرهنگ دانایی تشکر کرد و لوح سپاس، هدیه، مجموعه فیلم‌های اهدایی بنیاد سینمایی فارابی و کتاب های مورد علاقه این کتاب‌خوان را اهدا کرد.
 
محمدرضا آقایی در این جلسه اظهار کرد: او در سال ۹۷ با خواندن ۱۸۵۶ کتاب رتبه برتر کتابخوانی در استان خراسان رضوی را کسب کرده و روزی ۴ ساعت فقط بدون احتساب جراید و روزنامه‌ها، کتاب می‌خواند.
 
وی با بیان اینکه عشق به سینما باعث شده است که کتاب بخوانم، گفت: تاکنون هشت هزار فیلم دیده‌ام و سه هزار و 500 فیلم خود را به سینمای جوان شهرستان اهدا کردم.
 
آقایی ادامه داد: اکثرا کتاب‌های تاریخی می‌خوانم و به فیلم‌ های تاریخی علاقه‌‌مندم و لطف و لذت کتاب خواندن را در آن می‌دانم که کتاب را در دست بگیرم، بخوانم و سپس آن را به دیگران اهدا کنم.
 
در این جلسه یوسف امینی قائم مقام این اداره کل و فاطمه نخعی نیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تربت حیدریه حضور داشتند.
 
اضافه می‌شود ایبنا در تاریخ 9 دی ماه 1399 در گفت‌وگویی با محمدرضا آقایی پاکبان کتاب‌خوان خراسانی، به تشریح فعالیت‌های وی در حوزه کتابخوانی پرداخت.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها