چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
نمایشگاه مجازی کتاب در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در یزد همزمان با برپایی کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید دارالعباده و دارالعلم یزد در اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در راستای حمایت از ناشران استان، کتب مختلف آنها به خصوص در حوزه دوران هشت سال دفاع مقدس خریداری می‌شود.

مجید جوادیان‌زاده با اعلام این خبر گفت: این حمایت جزو اهداف و رویکرد مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقویت و حمایت مادی و معنوی است که سالانه جدی پیگیری و اقدام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید دارالعباده و دارالعلم یزد در اسفندماه سال جاری بیان کرد: نمایشگاه کتاب مجازی در زمان برگزاری کنگره نیز یکی از برنامه‌های ماست که با حضور ناشران برجسته برگزار می‌شود و افراد با مراجعه به سامانه www.ketab.ir می‌توانند از بن‌های تخفیف بهره‌مند شده و خرید کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته هنری کنگره 4000 شهید دارالعباده و دارالعلم یزد، گفت: همزمان با برگزاری این کنگره، هفت عنوان کتاب مرتبط رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها