دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» به‌میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و نیز به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، مسابقه کتابخوانی از کتاب «سه دقیقه در قیامت» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و نیز به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، مسابقه کتابخوانی از کتاب «سه دقیقه در قیامت» برگزار می‌شود.
 
این اثر، کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی و روایتی است از خاطرات یکی از مدافعین حرم که زیر عمل جراحی برای لحظه‌هایی از دنیای خاکی می‌رود و تجربه‌ای نزدیک به مرگ دارد. او در این زمان کوتاه چیزهایی می‌بیند که درک آنها برای مردم عادی سخت است.
 
در این کتاب که مورد استقبال خوانندگان بسیاری قرار گرفته و نقدها و تفسیرهایی هم بر آن شده است، حقایقی درباره مرگ، برزخ، حال انسان در برزخ و بسیاری مطالب دیگر درباره حیات پس از مرگ آمده است.
 
مسابقه در سطح استانی برگزار می‌شود و به نفرات برگزیده، جوایزی اهدا خواهد شد؛  فایل PDF و سوالات مسابقه نیز در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نشانی https://ardebil.farhang.gov.ir/ بارگذاری شده است.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه، پاسخ سوالات را تا تاریخ 30/10/99 صرفا به صورت پیامکی و با وارد کردن عدد گزینه صحیح، به ترتیب، بدون فاصله و پشت سر هم به سامانه پیام کوتاه 10008940451 ارسال کنند.
 
این مسابقه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری استان، دارالقرآن استان و مؤسسه فرهنگی تصویر هنر آرتا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها