دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
رسالت اصحاب قلم تلاش مومنانه در صیانت از خون شهدا است

انجمن قلم ایران، با صدور بیانیه ترور محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای را محکوم و اعلام کرد رسالت اصحاب قلم، تلاش مومنانه و مجاهدانه در صیانت از خون به ناحق ریخته شده شهیدانی چون سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها با خلق و آفرینش آثاری بدیع، فاخر و موضع‌مند است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انجمن قلم ایران، در پی شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای، انجمن قلم ایران با صدور بیانیه  
بسم الله الرّحمن الرّحیم
 
«از هر قطره خون شهید ما که به زمین می‌ریزد، انسان‌های مصمم‌تر و مبارزی به وجود می‌آیند.»
حضرت امام خمینی‌(ره) ترور کور و ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی ایران شهید محسن فخری‌زاده که عمر پربرکت خویش را وقف خدمت به اسلام و انقلاب و توسعه و پیشرفت علمی کشور کرده بود، نشانه‌ای دیگر از هراس و وحشت دشمنان قسم خورده این نظام مقدس در مصاف رودررو با انقلاب اسلامی است.

اما مزدوران وابسته به رژیم غاصب صهونیستی و آمریکای جنایتکار باید بدانند که با هر شهادت، شجره طیبه انقلاب اسلامی بالنده‌تر و بارورتر می‌شود و ملت سربلند ایران در ادامه راه فرزندان شهید خویش، استوارتر و ثابت قدم‌تر می‌گردند.
و اما امروز رسالت اصحاب قلم که خداوند در قرآن به آن سوگند یاد می‌کند و می‌فرماید: «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»، تلاش مومنانه و مجاهدانه در صیانت از خون به ناحق ریخته شده شهیدانی چون سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها با خلق و آفرینش آثاری بدیع، فاخر و موضع‌مند است. امید آن که در ایفای این رسالت الهی کوتاهی نکنیم.

انجمن قلم ایران، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت پرافتخار و حماسه‌آفرین مجاهد نستوه دکتر محسن فخری‌زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت شهیدپرور ایران، جامعه علمی و فرهنگی کشور و خانواده آن شهید سعید، تسلیت و تبریک عرض نموده و ضمن تاکید بر خونخواهی از دشمنانی که دست‌شان به خون این شهید والامقام آلوده است، برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو می‌کند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها