دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کتاب‌‌‌فروشی جدید انتشارات امیر‌کبیر افتتاح شد

جدیدترین فروشگاه موسسه انتشارات امیرکبیر در خیابان کریمخان تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه انتشارات امیرکبیر، چهارمین فروشگاه کتاب این موسسه در خیابان کریمخان تهران فعال شد. این فروشگاه در ضلع شمال‌غربی تقاطع خیابان‌های کریمخان و میرزای شیرازی واقع شده‌است.

جدیدترین شعبه فروشگاه انتشارات امیرکبیر با عنوان «فروشگاه کتاب‌های جیبی» فعالیت خود را از اردیبهشت 1399 آغاز کرد. موسسه انتشارات امیرکبیر دارای سه نشر به نام‌های امیرکبیر، شکوفه و کتاب‌های جیبی است.

این فروشگاه یک کتابفروشی کوچک محلی محسوب می‌شود که با زیر بنای 20 مترمربع و بیش از 4 هزار عنوان کتاب قرار است در محورهای ادبیات داستانی، رمان، فلسفه و تاریخ در یکی از مهم‌ترین راسته‌های کتاب پایتخت فعال شود.

فروشگاه جدید موسسه انتشارات امیرکبیر در خیابان کریمخان در کنار سه فروشگاه قبلی (فخر رازی، بازارچه کتاب و جمهوری) مقرر شده، با افزایش ویترین کتابفروشی‌ها، سهم خود را در ارتباط بیشتر و عمیق‌تر با جامعه کتاب‌خوان افزایش دهد.

فروشگاه‌های موسسه انتشارات امیرکبیر در ماه رمضان از 9 صبح تا 19 میزبان علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر خرید حضوری از  طریق این فروشگاه‌ها، از درگاه اینترنتی امیرکبیر به نشانی http://amirkabirpub.ir/ خرید کنند؛ همچنین برای آگاهی از  پیشنهادهای ویژه کتاب و  پرفروش‌های هفته امیرکبیر می‌توانند از همین درگاه اطلاعات کسب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها