دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
جشنواره کتاب معارف آغاز به کار کرد

جشنواره کتاب معارف توسط دفتر نشر معارف آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری جشنواره فروش کتاب با عنوان «جشنواره معارف» کرده است. در این‌رویداد که به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود، طی هر هفته پنج‌کتاب پرفروش این‌مؤسسه برای خرید با تخفیف ۱۰ درصد به‌صورت فیزیکی و یا الکترونیکی به مخاطبان عرضه می‌شود.
 
همچنین در صورت خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان مخاطبان، ارسال کتاب به سراسر کشور برای آنها به‌صورت رایگان انجام می‌شود. در هفته نخست از این‌رویداد، پنج‌کتاب آن سوی مرگ، مربی و تربیت، صفای باطن در پرتو رمضان، هنر رضایت از زندگی و امیر گل‌ها به مخاطبان این‌دفتر معرفی شده است.
 
کتاب آن سوی مرگ، اثر جمال صادقی است و دربردارنده سه‌خاطره درباره تجربه مرگ و حاصل مصاحبه رو در رو با افرادی است که حیات پس از مرگ را تجربه کرده، به برزخ رفته و برگشته‌اند.
 
کتاب مربی و تربیت نوشته مرحوم حائری شیرازی و در مورد قواعد و رابطه مربی با متربی است. این‌کتاب چهارمین اثر از سلسله مباحث در مرکز تربیت معلم در زمینه تعلیم و تربیت است. در کتاب حاضر مباحث با موضوع‌بندی در ۱۶ مبحث با تکیه بر آیات و روایات بیان شده و مخاطب اصلی آن معلمان و مربیان و همه کسانی هستند که با تعلیم و تربیت در ارتباط قرار دارند.
 
کتاب صفای باطن در پرتو رمضان به‌قلم سید محمد شفیعی مازندرانی به شرح و تبیین جایگاه روزه، کارکرد روزه، و عوامل تقویت و تضعیف‌کننده روزه با استناد به آیات قرآن پرداخته است.
 
کتاب هنر رضایت از زندگی به‌قلم عباس پسندیده به مقوله رضایتمندی از زندگی و تکنیک‌ها و شگردهای آن اشاره کرده است.
 
کتاب امیر گل‌ها به‌قلم حسین سیدی جلد دوم از مجموعه چهارده‌جلدی «سیره کاربردی چهارده معصوم» است که جلد اول آن با نام «هم نام گل‌های بهاری» برنده جایزه کتاب سال حوزه شد. در این‌مجموعه سعی می‌شود مسائل مختلف زندگی از دیدگاه اهل بیت بیان شود و هدف این مجموعه پاسخ به این‌سوال است که در روزگار امروز و برای انسان قرن بیست‌ویکم، اهل‌بیت چگونه می‌توانند الگو باشند و چگونه می‌توانند گره از زندگی مردم باز کنند. این‌سیره کاربردی که بیش از ۱۰۰ موضوع مثل محیط‌زیست و حقوق مخالفان را شامل می‌شود، برای نوجوانان نوشته شده است.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره فروش کتاب معارف، می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی دفتر نشر معارف به‌نشانی www.nashremaaref.ir، ارسال نام کتاب به شماره ۳۰۰۰۸۵۸۵ و نیز خرید نسخه الکترونیکی کتاب از طریق نشانی www.patogh.mobi اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها