پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
«رونی»؛ رمان نوجوانی که نظر نویسندگان را جلب کرد

- «رونی یک پیانو قورت داده »، عنوان رمانی از تیمور آقامحمدی است که در بازار چاپ و نشر توانسته‌ نظر نویسندگان کودک و نوجوان را به خود جلب کند.

ایرنا نوشت:رمان «رونی یک پیانو قورت داده» نوشته تیمور آقامحمدی، نویسنده همدانی است که به تازگی چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
این رمان روایت زندگی دختری به نام «رونی» است که دغدغه‌های مشترک بسیاری با دختران ۱۳ و ۱۴ ساله امروز جامعه ما دارد. او می‌کوشد به تنهایی از عهده مشکلات زندگی‌اش برآید، روی پای خود بایستد و با پذیرش شرایط جدید زندگی، آنرا به درستی مدیریت کند.
در مدت کوتاهی پس از چاپ و انتشار این کتاب، توجه مخاطبان و نویسندگان بسیاری به آن جلب شد که در ادامه برخی از آنها را می‎خوانیم.
حمیدرضا شاه آبادی نویسنده و مدیر انتشارات مدرسه درباره این رمان گفت: این کتاب یکی از بهترین رمان‌های نوجوانی است که این روزها خوانده‌ام.
جعفر توزنده‌جانی نویسنده و منتقد ادبی نظر خودش را درباره کتاب اینچنین عنوان کرد: کم پیش‎آمده که رمان نوجوانی بخوانم و در آن به این اندازه تصویر واقعی از نوجوان ایرانی ببینم. رمان متفاتی که مخاطب را درگیر می‌کند و هرگز از یادت نمی‎رود.
غلامرضا بکتاش نویسنده و شاعر کودک و نوجوان نوشته: «رونی» رمانی است در ستایش زندگی، عشق و موسیقی؛ کتابی که بعد از مدت‌ها مرا شگفت زده کرد.

علی اصغر عزتی پاک دیگر نویسنده کشورمان نیز نظرش را اینگونه بازتاب داده است: شیفته روایت و لحن استادی نویسنده در تسلط کم مانند بر ذهن و زبان یک نوجوان امروزی شدم.
سید میثم موسویان هم نوشته: «رونی» شخصیتی است که حالا حالاها از یادها نمی‌رود و آمده تا بخشی از حافظه داستانی ما باشد.
این رمان از تولیدات دفتر ادبیات داستانی مرکز آفرینش‌های ادبی است که در ۱۴۸ صفحه در قالب شش فصل برای گروه سنی بالای ۱۳ سال توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها