سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
نقد و بررسی مجموعه غزل «رقص باد صبا»

مجموعه غزل «رقص باد صبا»‌، اثر سعید ناظمی در فرهنگسرای رسانه نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ نشست نقد و بررسی مجموعه غزل «رقص باد صبا»، اثر سعيد ناظمی با حضور شاعر و منتقد ادبی غلامرضا امامی روز سه‌شنبه هشتم مردادماه سال جاری راس ساعت 17 در فرهنگسرای رسانه و شبكه‌های اجتماعی برگزار می‌شود. در اين مراسم كه اجرای آن را ماندانا زندی بر عهده دارد شعرهای كلاسيک و عروضی اين شاعر و نويسنده در معرض نقد قرار خواهد گرفت.

«رقص باد صبا» كه در سال 1396 و از سوی انتشارات داستان منتشر شده است حاصل بيش از بيست سال تلاش اين شاعر در فهم و درک مباني شعر كلاسيک، سبک‌شناسی و خوانش ديوان اشعار غزل‌سرايان بزرگ پارسی است. اين مجموعه شامل 55 غزل كلاسيک است كه يک بازه زمانی بيش از دو دهه را شامل می‌شود. ناظمی اين اثر خود را به استاد آواز و موسيقی ايرانی محمدرضا شجريان تقديم كرده است.

پيشتر از اين نويسنده كتاب‌های «خط چهارم» (مجموعه داستان كوتاه)،‌ «كتيبه‌ها» (كاريكلماتور)،‌ «رنگ‌ها با آدم حرف می‌زنند» (مجموعه داستان كوتاه)، «روايت دوم» (نقد ادبيات داستاني) و «وصال عاشقانه» (تركيب‌بند عاشورايی) منتشر شده و كتاب‌های «4مقاله» (مقاله‌هايی با موضوع ارتباطات اجتماعی و رسانه) و مجموعه داستان «تقدير من و سارا و لاک‌پشت»‌(مجموعه داستان كوتاه) در دست انتشار است.
   

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود علمي ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    با سلام غزليات فوق العاده اي است. منتظر اشعار ديگر اقاي ناظمي هستيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها