چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
روایت سردار صفوی از روزهای پرالتهاب سنندج تا حماسه خرمشهر

جلد نخست خاطرات سردار رحیم صفوی از دوران دفاع مقدس با عنوان «از سنندج تا خرمشهر»، شنبه 12 آبان‌ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آئین گرامیداشت شهدای عملیات آزادسازی سنندج و رونمایی از جلد نخست کتاب «از سنندج تا خرمشهر» از مجموعه تاریخ شفاهی دفاع مقدس که به همت حسین اردستانی تدوین و از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس چاپ شده، شنبه 12 آبان‌ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
 
سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی؛ دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، علی دارابی؛ معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سردار علی‌محمد نائینی؛ رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا از حاضران در این آئین هستند.
 
این کتاب، متن 28 جلسه گفت‌وگو با سردار رحیم صفوی در فاصله سال‌های 92 تا 94 است که از تولد وی در روستای هُمام بخش باغ بهادران شهرستان لِنجان استان اصفهان تا ورود به موج خروشان انقلاب و روزهای پرالتهاب سنندج تا پایان عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر را شامل می‌شود.  

آئین گرامیداشت شهدای عملیات آزادسازی سنندج و رونمایی از کتاب «از سنندج تا خرمشهر» از ساعت 9 صبح روز شنبه 12 آبان‌ماه در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی (جنوب)، روبه‌روی پارک طالقانی برگزار خواهد شد.
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها