چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
گالری عکس‌های «یادگار ماندگار» برپا می‌شود

مؤسسه خانه کتاب، گالری عکس یکصد و ده پیشکسوت اهل قلم را در موزه هنرهای معاصر فلسطین در معرض نمایش قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب، این مؤسسه گالری عكس یکصد و ده پيشكسوت اهل قلم را از هفتم تا یازدهم مردادماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین در معرض نمايش قرار می‌دهد. اين مجموعه عكس‌ها در گالری‌های ساير استان‌ها نيز به نمايش گذاشته خواهد شد.

پرتره یک صد و ده پیشکسوت اهل قلم، عکس‌های ثبت‌شده در کتاب «یادگار ماندگار» است که به مناسبت روز قلم از سوی خانه كتاب راهی بازار نشر شده است. این مجموعه اشاره‌ای به حضور ماندگار چهره‌هایی از اهل قلم و تأثيرگذاری آثار آن‌ها در سپهر فرهنگی ايران و در عين حال تلاشی برای پاسداشت اين فرهيختگان است.

در اين كتاب فقط عكس‌هایی از پيشكسوتان اهل قلم كه در زمان تهيه اين مجموعه در قيد حيات بوده‌اند، همراه با خلاصه زندگينامه و معرفی برخی از آثار آن‌ها آورده شده است. مجلد بعدی مجموعه «یادگار ماندگار» که تهیه و تدوین آن آغاز شده‌ است، بیشتر به چهره‌های جوان‌تر حوزه علم و فرهنگ اختصاص خواهد داشت.

مؤسسه خانه كتاب (13 تيرماه) به مناسبت روز قلم در مراسمی با حضور جمعی از پيشكسوتان اهل قلم، ناشران، چهره‌های فرهنگی و اصحاب رسانه، از كتاب «يادگار ماندگار؛ پرتره يكصد و ده پيشكسوت اهل قلم» رونمایی کرد.

علاقه‌مندان برای بازديد از گالری عکس یکصد و ده پیشکسوت اهل قلم می‌توانند از هفتم تا یازدهم مرداد ساعت 10 تا 18 به موزه هنرهای معاصر فلسطین به نشانی تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفرجنوبی، تقاطع بزرگمهر، شماره 74 مراجعه كنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها