یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
تخفیف ویژه دو ناشر پزشکی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

انتشارات تیمورزاده و نشر طبیب، ناشران تخصصی حوزه‌های پزشکی و سلامت به مناسبت ایام قربان تا غدیر، تمامی محصولات علمی و آموزشی خود را با 24 درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) انتشارات تیمور‌زاده و نشر طبیب، به مناسبت اعیاد ماه ذیحجه، قربان تا غدیر، 24 درصد تخفیف برای همه محصولات خود درنظر گرفته‌اند.
 
دانشجویان می‌توانند برای تهیه منابع پزشکی انتشارات تیمور‌زاده به کتابفروشی خیابان 16 آذر واقع در خیابان انقلاب اسلامی مراجعه کنند.
 
انتشارات تیمورزاده و نشر طبیب،‌ پیش از این نیز یکشنبه (16 آذرماه) به مناسبت روز دانشجو ، تمامی کتاب‌ها و محصولات خود را با پنج درصد بالاتر از تخفیف دائمی (21 درصد) یعنی با 26 درصد، با ارائه کارت دانشجویی عرضه کرده بودند. 
 
این دو ناشر به مناسبت روز پزشک و روز داروساز، از يكم تا پنجم شهريورماه، 25 درصد تخفيف، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تا پايان اين ماه، 22 درصد تخفیف و به افتخار پیروزی ايران در مقابل تيم ملی فوتبال آرژانتين در جام جهانی، 26 درصد تخفيف برای محصولات خود در نظر گرفته بودند.
 
انتشارات تيمورزاده، ناشر تخصصی كتاب‌های حوزه پزشكی از سال 1375 فعاليت رسمی خود را در حوزه نشر علمی و دانشگاهی كشور آغاز كرد. از جمله افتخارات و موفقيت‌های كاری اين مركز نشر می‌توان به پركارترين ناشر كشور از سال‌ 1375 تا 1388 اشاره كرد.
 
آثار انتشارات تيمورزاده بارها در جشنواره‌های كتاب سال جمهوری اسلامی ايران، كتاب سال دانشجويی، كتاب برتر دانشگاهی، جشنواره كتاب‌های آموزشی رشد و جايزه كتاب فصل، با ‌عنوان برگزيده معرفی و قدردانی شده‌اند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها