شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۸
مدير انتشارات سلسله: نمايشگاه دائمي تازه‌هاي نشر برگزار شود

در حال حاضر يكي از مهمترين مشكلات ناشران شهرستاني ،در حوزه توزيع كتاب است و برگزاري نمايشگاه‌هاي دائمي تازه‌هاي نشربا همكاري ارشاد و ناشران در مراكز استان‌ها ،مي‌تواند اين مشكل را كمرنگ كند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، سيد عليرضا برقعي، مدير انتشارات سلسله در قم، با اعلام اين مطلب گفت: در صورت برپايي نمايشگاه‌ و فروشگاه دائمي تازه‌هاي كتاب در تمامي شهرستان‌ها علاوه بر افزايش آمار فروش ناشران ،دسترسي مخاطبان نيز راحت‌تر مي‌شود.

برقعي فراهم‌آوري اين امكانات را در توان ارشاد دانست و گفت: مهمترين هزينه اجراي اين طرح فراهم كردن مكان نمايشگاه است كه اداره ارشاد استان‌ها بايد آن را بر عهده گيرند.

وي با اشاره به مشكلات توزيع كتاب ناشران شهرستاني در تهران و ساير شهرها گفت: در حال حاضر كتاب‌هاي ناشران پس از انتشار به علت شرايط سخت شركت‌هاي توزيع كتاب ،در انبارها مي مانند و در بيشتر مواقع كه فروخته مي‌شوند نيز با تاخيري چند ساله سرمايه آن بازپرداخت مي‌شود.

مدير انتشارات سلسله تصريح كرد: در صورت راه‌اندازي چنين نمايشگاهي در تمامي استان‌ها، بسياري از افرادي كه امكان دسترسي به اينترنت و اطلاع‌رساني كتاب‌هاي جديد را ندارند نيز از تازه‌هاي نشر به راحتي با خبر مي‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط