شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
آغاز ثبت‌نام ناشران برای شرکت در نمایشگاه کتاب استان خراسان‌رضوی

مدیر نمایشگاه‌های کتاب استانی از آغاز ثبت‌نام ناشران سراسر کشور برای شرکت در نمایشگاه کتاب سال جاری در استان خراسان‌رضوی خبر داد.

رجبعلی سالاریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در این‌ باره اظهار کرد: نمایشگاه کتاب سال جاری استان خراسان‌رضوی از دوم تا هشتم آبان‌ماه برگزار خواهد شد. ناشران علاقه‌مند برای شرکت در این نمایشگاه تا 24 مهرماه مهلت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: ناشران به‌منظور ثبت‌نام باید به سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نشانی www.icfi.ir مراجعه کنند. آنها در فرایند ثبت‌نام فقط می‌توانند مشخصات کتاب‌های منتشر شده در پنج سال اخیر ـ 93، 92، 91، 90 و 89 ـ را به‌منظور عرضه در نمایشگاه کتاب استان خراسان‌رضوی ثبت کنند.

مدیر نمایشگاه‌های کتاب استانی با بیان این‌که در برپایی این نمایشگاه‌ها به کیفیت آثار بیش از کمیت آنها توجه خواهد شد، گفت: براساس اصلاح آیین‌نامه‌ نمایشگاه‌های کتاب استانی، میزان تخفیفی که ناشران ملزم به ارائه آن در این نمایشگاه‌ها هستند از 20 درصد به 10 درصد کاهش یافته است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز 20 درصد یارانه در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

نمایشگاه کتاب استان خراسان رضوی دوم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خراسان‌رضوی افتتاح خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط