دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
هزینه‌ اعزام هر نفر به نمایشگاه کتاب فرانکفورت چقدر است؟

مدیر روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: مجموع هزینه‌های اعزام یک نفر به نمایشگاه کتاب فرانکفورت، حدود 50 میلیون ریال است.

علی عاشوری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در این باره اظهار کرد: اگر علاقه‌مندان برای حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت از اکنون برای تهیه بلیت اقدام کنند، مجموع بهای‌ بلیت رفت و برگشت، یک میلیون و 600 هزار تومان است. با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه، میزان بهای بلیت نیز افزایش می‌یابد و ممکن است تا سه میلیون تومان نیز برسد.

وی با اشاره به هزینه اقامت در هتل، ادامه داد: اگر فرد اعزامی، ارزان‌ترین هتل را برای اقامت برگزینند، برای هر شب اقامت در آن باید 75 یورو پرداخت کنند که در مجموع برای 7 شب هزینه‌های اقامت در هتل 525 یورو می‌شود.

مدیرروابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران افزود: در این میان هزینه‌های حاشیه‌ای دیگری مانند عوارض خروج از کشور وجود دارد که حدود 65 هزار تومان می‌شود. همچنین مجموع هزینه‌های مرتبط با ویزا، عکس و سفارت 350 هزار تومان می‌شود.

عاشوری بیان کرد: اگر فرد اعزامی به نمایشگاه کتاب فرانکفورت فقط روزی یک وعده از غذای تهیه شده در فست‌فودی‌ها و رستوران‌ها استفاده کند، مجموع هزینه‌های آن (7 شب) حدود 300 هزار تومان می‌شود.

وی در پایان گفت: در مجموع، کل هزینه‌های اعزام یک فرد به نمایشگاه کتاب فرانکفورت، حدود 50 میلیون ریال است.

شصت و ششمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت از 16 تا 20 مهرماه سال جاری برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط