شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
چالش‌های نشر الکترونیک بررسی می‌شود

نشست «بررسی چالش‌های کپی‌رایت و نشر الکترونیک» دوشنبه پنجم خرداد‌ماه، با حضور جمعی از نویسندگان، ناشران، دست‌اندرکاران نشر الکترونیک کتاب و مدیران پروژه «فیدیبو» در موسسه بهاران برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در این نشست تخصصی نویسندگان و مترجمانی همچون مژده دقیقی، حسین سناپور، اسدالله امرایی، رضا امیرخانی، محمدحسن شهسواری، پیمان خاکسار و فرشته احمدی، نظرات خود را درباره زوایای مختلف نشر الکترونیک و مساله کپی‌رایت مطرح می‌کنند.

منصور آسیم از نشر نی، علی جعفریه از نشر ثالث، علیرضا رئیس‌دانایی و فرید مرادی از انتشارات نگاه، مهدی حسین‌زادگان از نشر ققنوس، بهرنگ و کاوه کیائیان از نشر چشمه، اسماعیل حسن‌زاده از کتاب پارسه، ابوالفضل میرباقری از کتابسرای تندیس و نمایندگانی دیگر از صنعت نشر کشور در این نشست حضور خواهند داشت.

همچنین مهدی فیروزان، مدیرعامل پروژه «فیدیبو» و مجید قاسمی، مدیر پروژه «فیدیبو» نیز در این نشست تخصصی درباره فعالیت‌های نخستین فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک فارسی و چالش‌های نشر الکترونیک، صحبت می‌کنند. 

نشست «بررسی چالش‌های کپی‌رایت و نشر الکترونیک» از ساعت 17، دوشنبه پنجم خرداد‌ماه، در موسسه بهاران، واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان زرتشت، کوچه نوربخش، پلاک 21 برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها