سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
تحويل غرفه‌ به ناشران تا هفته اول اردیبهشت‌ماه

مدیر کمیته اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران از تحویل غرفه‌‌های این نمایشگاه تا هفته نخست اردیبهشت‌ماه به تمام ناشران متقاضی شرکت در این رویداد فرهنگی خبر داد.

حسین صفری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: امسال 125 هزار متر مربع از مصلای امام خمینی(ره) به عنوان فضای نمایشگاهی در نظر گرفته شده است که 75 هزار متر مربع آن در فضای باز برپا می‌شود. البته هنوز تعداد غرفه‌ها به طور دقیق و قطعی معین نشده است.

این مقام مسوول گفت: پس از نهایی شدن جانمایی و بر اساس جدول زمان‌بندی، فعالیت ساخت سالن‌ها در فضای باز و ایجاد زیرساخت‌هایی مانند برق، مخابرات و دستگاه‌های کارتخوان برنامه‌ریزی شد و از 24 اسفندماه سال 1392 کارهای اجرایی نمایشگاه آغاز شد. اینک به طور میانگین تمام بخش‌های این نمایشگاه پیشرفت 40 تا 50 درصدی داشته‌اند.

وی ادامه داد: سالن‌های بخش‌های بین‌الملل، کودک و نوجوان، دانشگاهی و آموزشی در فضای باز مصلی برپا می‌شوند. همچنین پیکره‌بندی این سالن‌ها به پایان رسیده و با توجه به جدول زمان‌بندی تا چهارشنبه(20 فروردین ماه) جانمایی غرفه ناشران در همه بخش‌ها نهایی می‌شود و پس از آن عملیات تفکیک حوزه‌ها انجام خواهد شد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه سال 1393 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها