شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۱
نبرد پادشاهان در فرهنگ‌سرای اندیشه

طی مراسمی با حضور جمعی از نویسندگان و اهالی سینما از مجموعه ‌‌رمان «نغمه‌ای از یخ و آتش» در فرهنگ‌سرای اندیشه رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در مراسمی با حضور مترجمان و منتقدان ادبیات و علاقه‌مندان ژانرهای فانتزی و حماسی از مجموعه «نغمه‌ای از یخ و آتش» روز دوشنبه 19 اسفند 92، ساعت 17 در فرهنگ‌سرای اندیشه رونمایی می‌شود.

انتشارات ویدا در ادامه‌ انتشار مجموعه‌‌های ادبیات جهان، به‌تازگی پنج جلد از مجموعه‌‌ «نغمه‌ای از یخ و آتش» را منتشر کرده است.

جلد اول این مجموعه پیش از این، با عنوان «بازی تاج و تخت» در سه جلد منتشر شده و مورد استقبال قرار گرفته بود. به تازگی نیز جلد دوم آن با عنوان «نبرد پادشاهان» در دو جلد به همت رویا خادم‌الرضا ترجمه و روانه‌ بازار نشر شده است.

جلدهای سوم و چهارم این مجموعه نیز به‌زودی توسط نشر ویدا منتشر خواهد شد. همچنین جلدهای بعدی هم بلافاصله بعد از انتشار به زبان اصلی، توسط مترجم به فارسی برگردانده می‌شود.

در این برنامه‌ جمعی از اهالی کتاب و سینما درباره‌ جنبه‌های مختلف این داستان‌ها سخن می‌گویند و در ادامه نیز بخش‌هایی از سریال ساخته شده بر اساس این مجموعه نمایش داده می‌شود. همچنین حسن شهسواری، نویسنده و مدرس داستان و فیلم‌نامه‌نویسی به همراه جواد رسولی روزنامه‌نگار و سردبیر هفته‌نامه‌ همشهری جوان، در کنار رویا خادم‌الرضا مترجم این مجموعه، درباره‌ جنبه‌های مختلف داستانی و سینمایی این آثار سخن خواهند گفت.

همچنین از این مجموعه رمان، سریالی نیز به همین نام تهیه و تولید می‌شود که فصل‌های مختلف آن تاکنون با استقبال فراوان مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند روز دوشنبه 19 اسفند 92، ساعت 17 در این مراسم واقع در خیابان شریعتی، قبل از پل سیدخندان، بوستان هلال احمر، فرهنگ‌سرای اندیشه شرکت کنند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها