شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
نقد نخستین طرح آموزش فلسفه اسلامی به کودکان

نشست نقد و بررسی کتاب «فلسفه اسلامی طرح درس‌هایی برای آموزش به کودکان» امروز (26 بهمن‌ماه) برگزار می‌شود.

نواب مقربی، نویسنده و منتقد فعالیت کرسی‌های نقد کتاب تارنمای تخصصی علوم تربیتی رب، با بیان این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: در ادامه کرسی‌های نقد کتاب تارنمای تخصصی علوم تربیتی رب، نشست نقد کتاب «فلسفه اسلامی، طرح درس‌هایی برای آموزش به کودکان» نوشته مهدی پرویزی با سخنرانی من و سجاد هجری برگزار می‌شود. 

وی درباره این کتاب اظهار کرد: این کتاب توسط حجت‌الاسلام والمسلمین پرویزی نوشته شده و انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی آن را چاپ کرده است.
 
به گفته مقربی، این اثر نخستین کتاب در حوزه آموزش فلسفه ایرانی اسلامی با تاکید بر حکمت ملاصدرا ست و از این جهت اثری شایسته تجلیل محسوب می شود. به عبارت دیگر، این اثر، طرح آغازین آموزش فلسفه اسلامی به کودکان به شمار می‌رود و نویسنده در این کتاب قلم روانی را به کار گرفته است.

کتاب «فلسفه اسلامی طرح درس‌هایی برای آموزش به کودکان» با شمارگان هزار و 500 نسخه و به بهای 80 هزار ریال در سال 92 منتشر شده است.

این نشست از ساعت 16 تا 18 شنبه (26 بهمن‌ماه) در طبقه سوم دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه چمران، پل نصر، خیابان دکتر کاردان برگزار می‌شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها