یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۸
یکتا ناصر: همیشه عاشق مطالعه کتاب بودم

یکتا ناصر، بازیگر حاضر در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: از کودکی عاشق مطالعه بودم و همیشه برای خواندن کتاب شور و اشتیاق فراوانی داشتم.

یکتا ناصر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: از کودکی عاشق مطالعه بودم و این کار را نه به اجبار خانواده بلکه بخاطر عشق و علاقه شخصی انجام می‌دادم، در حال حاضر تمرکزم روی کتاب‌ مکتب‌های ادبی است، همچنین کتاب‌های حمید خندان را مطالعه می‌کنم.

وی ادامه داد: بدون شک مطالعه عامل پیشرفت من در بازیگری بوده چراکه باعث شده اطلاعات فنی من بیشتر شود و با علم کارم را جلو ببرم، به نظرم مطالعه و دیدن فیلم در کنار تجربه، سه عامل پیشرفت بازیگری است و بازیگر را به آینده‌ای رو به جلو سوق می‌دهد.

ناصر در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به جشنواره سی و دوم گفت: انتظارم از جشنواره خیلی بیشتر بود، امیدوارم که در روزهای آینده شاهد فیلم‌های بهتری باشیم تا انتظارات این تماشاگران برآورده شود. باید صبر کرد و دید که کیفیت فیلم‌ها چه تغییری می‌کند، امیدواریم که در آینده و در دولت جدید، محدودیت‌های گذشته از بین برود.

یکتا ناصر در 12 آبان 1357 در تهران متولد شد، سریال‌ها و فیلم‌های نسکافه داغ داغ، قتل آنلاین، فراری، ساقی، دختران حوا و اولین شب آرامش از کارهای ماندگار این هنرمند کشورمان است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها