چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
ایبنا میزبان داوران جایزه شهید غنی‌پور می‌شود

نشست رسانه‌ای داوران بخش دفاع مقدس جایزه شهید حبیب غنی‌پور ساعت 13 شنبه 14 دی‌ماه 92 در خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) برگزار می‌شود._

ابراهیم زاهدی‌مطلق، سرداور بخش رمان آزاد این جایزه درباره این نشست به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: داوری آثار گروه‌های چهار‌گانه جایزه غنی‌پور تقریباً به پایان رسیده است و خوشبختانه در این دوره همه گروه‌ها برگزیده دارند. 

وی در پاسخ به این پرسش که:«کیفیت آثار رسیده به بخش دفاع مقدس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟» توضیح داد: در نشست رسانه‌ای که شنبه، 14 دی‌ماه 92 با حضور داوران این بخش در خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) برگزار می‌شود به این سوالات پاسخ‌های دقیق‌تری می‌دهیم.

زاهدی مطلق درباره اعلام نام آثار برگزیده این جایزه اظهار کرد: اسامی آثار و نویسندگان برگزیده این دوره در مراسم پایانی اعلام می‌شود و تا آن زمان این اسامی رسانه‌ای نمی‌شوند. 

سیزدهمین دوره جایزه غنی‌پور امسال در چهار بخش کودک، رمان آزاد، رمان نوجوان، رمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. ابراهیم زاهدی‌مطلق، محمدعلی قربانی، خسرو باباخانی، بیژن قفقازی‌زاده و نبی‌الله بابایی‌نژاد، برخی از داوران این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

شهید حبیب غنی‌پور سال 1343 در تهران متولد شد. مجموعه داستان «گل خاکی» و «عمو سبدی» و کتاب‌های «داستان زال و رودابه»، «نگاهی به زندگی جلال ‌آل‌احمد» و «تحقیقی درباره شهر تبریز» از آثار منتشر شده این شهید به شمار می‌آیند. این داستان‌نویس، 10 اسفند سال 1365 در جریان عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره دو، ساختمان سرای اهل قلم، طبقه سوم واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها