یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
مرکز آموزش علمی کاربردی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران تاسیس می‌شود

عبدالناصر ناظم بکایی، رییس کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و كتابفروشان تهران گفت: طرح تاسيس مركز آموزش علمي و كاربردي اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران در هيات مديره اين اتحاديه تصويب شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط‌ عمومي اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران، عبدالناصر ناظم بکایی اظهار كرد: همزمان با پایان سی‌امین دوره آموزش صنعت نشر، طرح مقدماتی تاسیس و راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت نشر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به هیات مدیره اتحادیه ارايه شد و پس از بررسی‌های انجام شده، هيات مديره موافقت خود را با آغاز اقدامات اجرایی، تاسیس و راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی (تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی) اعلام كرد.

وي ادامه داد: پس از موافقت اولیه هیات مدیره، اقدامات اجرایی مرکز آموزش علمی کاربردی در دستور جلسات کمیسیون برای تسریع در انجام اقدامات اجرایی قرار گرفته است.

بکایی همچنین با توجه به شروع اقدامات راه‌اندازی این مرکز از صاحب‌نظران و علاقمندان درخواست كرد تا نظرات و پیشنهادهای خود را به کمیسیون آموزش ارسال كنند. 

کمیسیون آموزش تاکنون 30 دوره آموزش صنعت نشر و دوره‌های نسخه‌پردازی و کتابفروشی را برای علاقمندان برگزار كرده که طی این دوره‌ها، دانش‌پژوهان با مفاهیم و موضوع‌هاي تولید فرهنگی، تولید فنی و هنری، اخلاق حرفه‌ای، قوانین و مقررات نشر و اقتصاد نشر آشنا شده‌اند. 

همچنین بنا به گزارش رییس کمیسیون آموزش، برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی کاربردی برای همکاران صنعت نشر در 14 عنوان تدوین شده است که در زمان برگزاری دوره متعاقبا اعلام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها