«آشنایی با رشته‌های دندانپزشکی» در قاب کتاب

کتاب «آشنایی با رشته‌های دندانپزشکی» اثر حمید‌رضا پاکشیر، برای آشنایی بیشتر و کاربردی دانشجویان رشته دندانپزشکی، از سوی انتشارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز به چاپ رسید./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب حاضر که با همکاری مرکز تحقیقات ارتودنسی و استادان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تالیف و گردآوری شده، به‌عنوان کتاب مرجع درس دو واحدی «سلامت دهان و جامعه» در سرفصل‌های جدید آموزش دندانپزشکی دانشکده‌های دندانپزشکی کشور، مورد تایید و تصویب قرار گرفته است.

بخش نخست این کتاب، به معرفی برنامه آموزشی دوره دکترای عمومی دندانپزشکی و جداول دروس این دوره اختصاص دارد که محتوای آن به شکل کامل و بدون هرگونه دخل و تصرف، از سایت دبیرخانه آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گرفته شده است، می‌پردازد.

«تاریخچه دندانپزشکی در جهان و ایران»، «اهمیت و نقش علوم پایه در دندانپزشکی بالینی» و «ساختار حفره دهان در حالت سلامت و بیماری و تکامل سیستم دندانی» از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های کتاب حاضر هستند.

مولف در بخش‌هایی از این اثر دانشگاهی، شاخه‌های مختلف دندانپزشکی را بررسی کرده است و در پایان کتاب نیز واژه‌های مهم دندانپزشکی به‌صورت واژه‌یاب و واژه‌نامه ارایه شده است.

کتاب «آشنایی با رشته‌های دندانپزشکی» با شمارگان دو هزار نسخه در 333 صفحه، به قیمت 15 هزار تومان از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها