یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
کتاب«شب شد، من بخوابم» به چاپ دوم رسید

چاپ دوم داستان بلند«شب شد، من بخوابم» نوشته سولماز خواجه‌وند با تصویر‌گری مهناز صبور از سوی انتشارات کتاب‌های پروانه منتشر شد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب روایت نوجوانی را بیان می‌کند که دوست دارد جهان پیرامون خود را بیشتر بشناسد.

در بخشی از این کتاب آمده‌است:«بوی گربه مرده می‌دهم. سگ‌ها دنبالم می‌کنند. می‌دوم توی کوچه، دارند می‌آیند. می‌پرم وسط خیابان. از وسط نرده‌ها می‌پرم. می‌چسبند به نرده، زوزه می‌کشند. برمی‌گردم خانه، کسی نیست،چراغ را خاموش می‌کنم تا بخوابم. ساعت زنگ می‌زند، می‌کوبمش به دیوار و می‌خوابم.وقتی بلند می‌شوم، ساعت ده است. می‌پرم طرف مدرسه، در بسته است. در می‌زنم، ناظم با ترکه می‌آید جلوی در...»

سولماز خواجه‌وند متولد سال 1363 تهران و فارغ‌التحصیل رشته كارشناسى گرافيك و ادبيات نمايشى است و کتاب «خط و بی‌خط با شرکت پاک کن و مداد» را نیز در پرونده کاری خود دارد. این نویسنده برای انتشار چاپ نخست کتاب «شب شد، من بخوابم؟» موفق به دریافت جایزه ادبی مجله سلام بچه‌ها شد.

کتاب «شب شد، من بخوابم؟» با شمارگان 2000 نسخه، قطع رقعی و به بهای چهار هزار و 400 تومان از سوی انتشارات کتاب‌های پروانه عرضه شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها