دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی مهرباران به پایان می‌رسد

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی دانشجویی‌ـ‌فرهنگی مهرباران «یادواره ‌شهیدچمران» که به همت سازمان دانشجویان ایران برگزار خواهد شد، پایان آذرماه به اتمام می‌رسد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، عباس حسین‌نژاد، معاون فعالیت‌های اجتماعی این سازمان، گفت: این دوره از جشنواره با عنوان «یادواره شهید چمران» در محورهای «احسان‌ و نیکوکاری»، «فرهنگ جهادی ‌و محرومیت‌زدایی‌ فرهنگی» و «امید به آینده‌ای روشن» در بخش‌‌های عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه، شعر و مقاله برگزار خواهد شد.

حسین‌نژاد با اشاره به این‌که آثار برگزیده این جشنواره مانند دوره پیش به کتاب تبدیل خواهد شد، افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره با برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده و قدردانی از منتخبان چهارمین دوره جشنواره ملی مهر باران در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

سه دوره پیشین جشنواره ملی مهر باران با موضوع فرهنگ جهادی و محرومیت‌زدایی در موضوع‌های یادواره امام موسی صدر، امام خمینی (ره) و شهید رجایی برگزار شده بود.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از قوانین جشنواره و ارسال اثر خود، به پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی www.mehrbaran.ir مراجعه کنند. تمامی مراحل دریافت آثار تنها از طریق همین پایگاه انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها