دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
پژوهش در منابع مکتوب ساماندهی می‌شود

نخستین مرکز پیشرفته استعدادیابی ورزشی ایران دیروز(یکشنبه)با حضور سرپرست پژوهشکده طب ورزشی در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. کار روی منابع مکتوب و انجام پژوهش‌های حوزه تربیت بدنی، یکی از اهداف این پژوهشگاه است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بر اساس تفاهمنامه همکاری بین پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با فدراسیون پزشکی ورزشی، مرکز پیشرفته استعدادیابی ورزشی با حضور سرپرست پژوهشکده طب ورزشی، معاون ورزش قهرمانی استان خراسان رضوی، رییس هیات پزشکی ورزشی، جمعی از اصحاب رسانه‌ و متخصصان رشته علوم ورزشی فعالیت خود را آغاز کرد. 

در این مراسم دکتر سعید نقیبی، سرپرست پژوهشکده طب ورزشی، طراحی و راه‌اندازی این مرکز را از اهداف پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون علمی کردن ورزش دانست.

همچنین وی علم استعدادیابی در ورزش دنیا را مقوله‌ای بسیار مهم دانست و کشور ما را نیز در این راه هم‌گام با دنیا معرفی کرد.

سرپرست پژوهشکده طب ورزشی با اشاره به آغاز فعالیت این مرکز علمی از 9 ماه پیش در قالب آزمایشی و مقدماتی، گفت: اینک پس از انجام مطالعات مقدماتی و علمی و برطرف کردن نواقص آن، کار رسمی این مرکز با حضور دانشجویان تربیت‌بدنی و مسوولان ورزش آغاز شده است. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی مراکز مشابه با همکاری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و وزارت ورزش و جوانان در سایر استان‌های ایران باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط