سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸

هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با ارایه 42 عنوان کتاب و ارایه بروشور‌هایی در چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس دیدارکنندگان را با فعالیت‌های این هیات در آموزش عملی نظامیان آشنا می‌کند.-

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با 42 عنوان کتاب در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس حضور دارد.

محمد ولی‌زاده، مسوول غرفه این انتشارات با بیان این‌که کوشیدیم کتاب‌هایی را که رویکرد عمومی را دنبال کرده باشند به این نمایشگاه ملی بیاوریم، گفت: کتاب‌های این انتشارات با 10 تا 20 درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارایه می‌شود.

«آنچه گذشت» ، «این زمین در آن زمان»، «خاطرات سربازی‌ام» و «گُمجَن عشایری کرمانشاه» از جمله آثاری‌اند که در غرفه انتشارات هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی ارایه شده‌اند.

مسوول این غرفه گفت: هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در این دوره از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس می‌کوشد با ارایه بروشور‌هایی علاقه‌مندان به موضوع دفاع مقدس را با فعالیت‌های این هیات در زمینه آموزش عملی نظامیان آشنا کند.

غرفه «هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی» در ردیف پنجم طبقه دوم سالن شبستان مصلی امام خمینی(ره)، شماره 4 واقع است.

چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تا 13 آبان‌ماه از ساعت 10 تا 20 در طبقه دوم سالن شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران با حضور 120 ناشر فعال در حوزه دفاع مقدس، میزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها