سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
برگزیده کتاب الغدیر را در خط روشن بخوانید!

کتاب «خط روشن: برگزیده کتاب الغدیر علامه عبدالحسین امینی» به کوشش حجت‏الاسلام محمدحسین مشکوری از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد. یک دوره مسابقه کتابخوانی نیز براساس این کتاب برگزار می‌شود./

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مرحوم علامه امینی در کتاب الغدیر به پیچیده‌‏ترین شبهات وارد شده به واقعه غدیر پاسخ داده و کتاب خط روشن نیز در این راستا به بیان و تفسیری از مهمترین شبهات پرداخته‌است و در مجموع، چهل شبهه اهل سنت در این کتاب پاسخ داده شده‌اند.

کتاب خط روشن در 9 فصل با عنوان‌های واقعه غدیر خم، غدیر در آینه قرآن، عید غدیر در اسلام، حدیث غدیر، علی(ع) در قرآن، آیه ولایت، آیات تطهیر و مودت، نقش معاویه در انحراف امت و همچنین شعر و شاعران غدیری، مخاطب را با ابعاد مختلفی از واقعه غدیر آشنا می‌کند.

همچنین  در راستای انتشار این کتاب، مسابقه کتابخوانی با عنوان خط روشن نیز برگزار می‌شود. این مسابقه به‌مدت 9 روز برگزار می‌شود و طی این مدت هر روز یکی از فصل‌های کتاب از 23 مهرماه همزمان با روز عرفه تا 2 آبان‌ماه مصادف با عید غدیر، در قالب این مسابقه بررسی می‌شوند.

 علاقه‌مندان می‌توانند از طريق ارسال پيامک و مراجعه به وب‌سايت اينترنتی جشنواره با ارسال كد رمز موجود در كارت ضميمه كتاب و پاسخ به سوالات هر فصل، در این مسابقه شرکت کنند.

چاپ نخست کتاب «خط روشن: برگزیده کتاب الغدیر علامه عبدالحسین امینی»‌ با شمارگان 50000 نسخه و قیمت 90 هزار ریال به‌تازگی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط