شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
چاپ مقالات کنفرانس یادگیری الکترونیکی پزشکی در یک مجلد

دانشکده علوم‌پزشکی دانشگاه شیراز ششمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در علم پزشکی را برای اولین بار به صورت بین‌المللی برگزار می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کنفرانس با محور‌های مدیریت و رهبری یادگیری الکترونیکی در نظام‌های آموزشی، کاربرد شیوه‌ها و فناوری‌های نوین در یادگیری الکترونیکی و طراحی محیط‌های یادگیری الکترونیکی و تولید محتوا و جنبه های اجتماعی‌ برگزاری می‌شود و علاقه‌مندان نیز می‌توانند با توجه به محور‌های اعلام شده مقالات خود را به رشته تحریر درآورده و به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

جنبه‌های فرهنگی و اخلاقی یادگیری الکترونیکی در نظام سلامت و نیز کاربرد توسعه آموزش‌های الکترونیکی ضمن خدمت و آموزش‌های مداوم و خدمات شهری در کنار ارزشیابی و کنترل کیفیت در یادگیری الکترونیکی دیگر موضوعات اعلام شده از سوی متولیان این همایش است که برای نگارش مقاله اعلام شده است.

بنا به اعلام دبیرخانه این همایش، این کنفرانس با هدف ایجاد شبکه‌ای از متخصصان، مدیران، برنامه‌ریزان و استادان و دانشجویان علاقه‌مند برای تسهیل بحث در زمینه یادگیری الکترونیکی در سطح بین‌المللی و تعامل سازنده در یک محیط فرهنگی برگزار می‌شود. ارتقا سطح دانش و آگاهی و توسعه کیفیت یادگیری الکترونیکی، ارایه مبانی نظری و یافته‌های علمی در این حوزه، بحث و بررسی چالش‌های پیاده‌سازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌ها به‌خصوص دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و نیز ارایه آخرین نوآوری‌ها از دیگر اهداف برپایی این کنفرانس بین‌المللی است.

توانمندسازی استادان، محققان وعلاقه‌مندان یادگیری الکترونیکی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مسابقات مختلف در حوزه طراحی دوره و محتوای الکترونیکی برای فرهنگ‌سازی و گسترش آن از دیگر اهداف این کنگره اعلام شده است.

ششمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی درعلم پزشکی اوایل آبان‌ماه سال‌جاری در محل دانشکده پزشکی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.
خبرنگار: مریم مرادخانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها