شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
«افتخارات والیبال ایران» از راه می‌رسد

مسوول فرهنگی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مذاکرات این فدراسیون با وزارت ورزش جوانان درباره تولید محصولات فرهنگی، از انتشار کتاب «افتخارات والیبال ایران» در صورت موافقت این وزارتخانه خبر داد.-

رحیم پناهی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: قرار است این‌ هفته پس از بازگشت کاروان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به کشورمان، همراه محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، جلسه‌ای را با حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان از جمله باقر پیش‌نمازی، معاون فرهنگی این وزارتخانه برگزار کنیم. موضوع این نشست حمایت وزارت ورزش و جوانان از تولیدات فرهنگی فدراسیون والیبال مانند کتاب و فیلم است.

پناهی نگاه ویژه به بخش فرهنگی فدراسیون والیبال را ضروری دانست و اضافه کرد: به یقین درخشش فوق‌العاده ملی‌پوشان کشورمان در لیگ جهانی می‌تواند زمینه مناسبی برای انتشار کتاب‌ و تولید فیلم‌هایی با موضوع این افتخارات باشد. امیدواریم با اختصاص بودجه‌ای مطلوب به فدراسیون، دستمان برای انجام چنین اقداماتی باز شود.

مسوول فرهنگی فدراسیون والیبال با اشاره به حمایت این فدراسیون از چاپ زندگینامه بزرگان والیبال ایران و ترجمه و تالیف درباره مقوله‌های آ‌موزشی این رشته ورزشی، افزود: در نظر داریم با موافقت وزارت ورزش و جوانان، کتابی را درباره حضور تیم‌های ایران در مسابقات بین‌المللی والیبال با عنوان «افتخارات والیبال ایران» ایران منتشر کنیم و برای اجرای چنین طرحی، از پیشنها‌د‌های نویسندگان، مترجمان و همچنین ناشران ورزشی استقبال خواهیم کرد.

به گفته پناهی، تهیه فیلم مستندی از پیروزی‌های تیم ملی والیبال ایران هم از اولویت‌های کمیته فرهنگی فدراسیون است که این طرح هم در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان و تامین اعتبار لازم، پس از پایان مسابقات لیگ جهانی والیبال انجام خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (شنبه 15 تیر) هفتمین دیدارش را از مسابقات گروه B‌ لیگ جهانی والیبال مقابل کوبا برگزار کرد و در حالی که ست‌های اول و دوم  این مسابقه را به میزبان واگذار کرده بود، با انجام یک بازی خیره‌کننده به برتری سه بر دو رسید تا با 9 امتیاز در رده پنجم گروهش باقی بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط