جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
برگزاری دوره آموزشی برای مدرسان آشنایی با مبانی دفاع مقدس

بیست‌وچهارمین دوره آموزش مدرسان آشنایی با مبانی دفاع مقدس به مدت یک هفته در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار خواهد شد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیست‌وچهارمین دوره آموزش مدرسان درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس، از سوی پژوهشگاه علوم و معارف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ویژه مدرسان شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

این دوره‌ به مدت یک هفته در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری حضرت امام حسین (ع) و با حضور استادان ویژه موضوع دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

آموزش مدرسان شهرستان‌ها از فردا (هشتم تیرماه 92) آغاز و تا روز پنج شنبه سیزدهم تیرماه ادامه دارد. آنان در زمینه موضوع‌هایی مانند آشنايی با جغرافيای ايران و عراق، سوابق تاريخی مناقشات مرزی ايران و عراق، شرايط حاکم بر کشور ايران قبل از تجاوز عراق، ‌مهم‌ترين عمليات‌های ايران برای بيرون راندن دشمن از خاک كشور، علل پذيرش قطعنامه 598 و اعلام آتش‌بس و ايثارگری و ايثارگران در جنگ با نگاهی به مفهوم جهاد و شهادت در اسلام آموزش مي‌بينند.

نخستين دوره آموزش مدرسان درس آشنايي با مباني دفاع مقدس به مدت چهار روز از 19 تا 22 مرداد ماه سال 1387 توسط پژوهشگاه علوم و معارف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد. نخستين تجربه ارايه درس دو واحدي آشنايي با مباني دفاع‌مقدس هم در نيم‌سال تحصيلي 90 ـ 1389 در برخی دانشگاه‌ها به ثبت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها