یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
نمایش «خدای کشتار» برای بار سوم روی صحنه رفت

نمایش «خدای کشتار» به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی در 14 اجرا میزبان سه هزار 421تماشاگر در فرهنگسرای نیاوران بوده است. ترجمه این نمایشنامه با قلم کوشک جلالی سومین چاپ خود را نیز پشت‌سر گذاشته است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران اعلام کرد که نمایش «خدای کشتار» به نویسندگی یاسمینا رضا، کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و به تهیه‌کنندگی محمد قدس در 14 اجرا میزبان 3421 تماشاگر بوده است.

نمایشنامه «خدای کشتار » درباره گفت‌وگو و بحث دو زوج است که پس از دعوای پسرانشان دور هم جمع شده‌اند تا نقطه پایانی بر ماجرا بگذارند، اما در ادامه گفت‌وگوی آن‌ها به مشاجرات و درگیری‌های کلامی بزرگتری ختم می‌شود و اوضاع و موقعیت، شرایط وخیم‌تری پیدا می‌کند. 

طراحی صحنه‌ این نمایش را منوچهر شجاع بر عهده دارد و آوا فیاض به‌ عنوان مدیر تولید و دستیار کارگردان معرفی شده است.

این نمایش تا تاریخ هفتم خرداد ماه روی صحنه خواهد بود و از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 20 و پنجشنبه و جمعه ساعت 21 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود. 

این نمایش برای نخستین بار در آذر 1387 در سالن سایه تئاتر شهر به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی به روی صحنه رفت.

نمایشنامه «خدای کشتار» نوشته «یاسمینا رضا» نمایشنامه‌نویس، بازیگر، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس فرانسوی است که در سال 2007 نوشته شده و اکنون به عنوان یک نمایشنامه پرطرفدار در بسیاری از کشورهای جهان به روی صحنه می‌رود.

سومین انتشار نمایشنامه «خدای کشتار» نوشته یاسمینا رضا با ترجمه علیرضا کوشک جلالی با شمارگان هزار و 100 نسخه، 96 صفحه و بهای چهار هزار تومان در سال گذشته (1391) از سوی انتشارات افراز روانه کتابفروشی‌ها شد.

تاکنون نمایشنامه‌های تالیفی کوشک جلالی با نام‌های «با کاروان سوخته» و «همزاد» و همچنین ترجمه نمایشنامه «ژوزف و ماریا» اثر پتر تورینی، همه از سوی نشر قطره منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها