سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کتاب‌های جدید نشر نون رونمایی شدند

کتاب‌های جدید نشر «نون» در سرای اهل قلم نمایشگاه بین‌المللی کتاب رونمایی شدند. 6 کتاب این ناشر در حوزه شعر و داستان بودند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این مراسم با حضور جمعی از علاقه‌مندان و مسوولان نمایشگاه و نشر نون بعد‌از‌ظهر دوشنبه، 16 اردیبهشت، در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب برگزار شد.

سیدمحسن بنی‌فاطمه، مدیر انتشارات نشر نون در این مراسم عناوین کتاب‌های رونمایی شده را دانست و گفت: مجموعه شعر کوتاه «جزیره‌های معطل» اثر محمد شریفی نعمت‌آباد، مجموعه شعر کوتاه «ممکن است را فراموش نکن» اثر بامداد رفعتی و مجموعه شعر کوتاه «لیکوها» اثر منصور علیمرادی، کتاب‌های رونمایی شده در بخش شعر هستند.

وی افزود: چاپ سوم مجموعه داستان «باغ اناری» اثر محمد شریفی، «به‌همین کوتاهی» اثر سیدعلی میرافضلی و «ماهی برکه گل‌آلود» نوشته مهدی حسنی باقری کتاب‌های رونمایی شده در بخش داستان‌اند.

بنی‌فاطمه در گفت‌وگو با «ایبنا» در این برنامه گفت: نشر نون در مدت کوتاهی که از آغاز فعالیتش می‌گذرد، سعی داشته با گزینش و چاپ آثاری در حوزه شعر و داستان و پژوهش ادبی با شمایلی مقبول در این حوزه قدم بردارد.

وی افزود: آثار شعر و داستان این نشر در قالب دو مجموعه «منظومه شعر ایرانی» و «منظومه داستان ایرانی» دسته‌بندی شده‌اند و البته رویکرد این نشر به سمت آثار ترجمه و پژوهش ادبی نیز بوده است.

مدیر نشر نون همچنین از انتشار و رونمایی دو کتاب دیگر در چند روز آینده نیز خبر داد. این دو کتاب «اسطوره‌های سرخپوستان آمریکا» و «سنگ ساقی» در حوزه ترجمه و داستان خواهند بود.

مراسم رونمایی از 6 عنوان کتاب نشر نون، عصر روز گذشته، 16 اردیبهشت در سرای اهل قلم، واقع در نیم‌طبقه‌ی شبستان مصلای تهران برگزار شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 همین ماه در مصلای تهران برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها