یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
سومین ایستگاه مطالعه اردبیل افتتاح می‌شود

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل از افتتاح سومین ایستگاه مطالعه این شهر در بانک ملی شعبه مرکزی این شهرستان خبر داد.-

شهریار منیر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: سومین ایستگاه مطالعه اردبیل سه‌شنبه(یکم اسفندماه) با حضور رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل، سرپرست فرمانداری، مسوولان اداره کل کتابخانه‌های اردبیل و روسای بانک‌های ملی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود شش هزار نسخه کتاب به منابع مکتوب این ایستگاه از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نظر گرفته شده‌اند. 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل بیان کرد: از دهه مبارک فجر امسال تاکنون دو ایستگاه مطالعه در مصلای اردبیل و فرودگاه این شهرستان افتتاح و از استقبال عموم نیز برخوردار شده‌اند.

وی گفت: آمار مطالعه، برداشت و برگرداندن کتاب‌های این دو ایستگاه را به طور روزانه دریافت می‌کنیم و منابع مکتوب این ایستگاه‌ها دوبار در روز شارژ می‌شوند.

منیر افزود: با وجود محدودیت زمان گشایش دربهای مصلی و رفت ‌و آمد در فرودگاه اردبیل، ایستگاه‌های مطالعه این اماکن با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود ایستگاه مطالعه بانک ملی از استقبالی افزون بر این ایستگاه‌ها برخوردار باشد، زیرا بانک ملی در از صبح تا عصر فعال است و میزان رفت ‌و آمد در آن نسبت به سایر جایگاه‌های ایستگاه‌ مطالعه بسیار بیشتر است. امیدواریم این‌گونه فعالیت‌های فرهنگی در تمام مناطق استان‌ها توسعه و تداوم یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط